Warszawa, 5 września 2019 r.Farby Tikkurila odmienią wnętrza w nowym sezonie „Domowych Rewolucji”Z początkiem września startuje nowy, czwarty już sezon popularnego programu wnętrzarskiego „Domowe Rewolucje”. Dorota Sze
Cybermanipulacje, fake newsy, przejmowanie urządzeń – sztuczna inteligencja na celowniku przestępców Kraków, 18 lipca 2019 r. – Nowe badanie, przeprowadzone w ramach europejskiego projektu SHERPA , wskazuje, że cyberprzestę
Własny biznes w parze z parąSukces każdego nowego biznesu uzależniony jest od takich elementów jak mobilny charakter działalności, dbałość o ekologię, redukcja kosztów i możliwe przyspieszenie ich zwrotu. Sposobem na pogo
PROJEKTOWANIE CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH DLA OSÓB NIEWIDOMYCH I SŁABOWIDZĄCYCHSposób ułożenia brukowanej nawierzchni i rodzaj użytego do jej budowy materiału mają znaczenie nie tylko dla niepełnosprawnych o obniżonej sprawno�
Rozwój sztucznej inteligencji, czyliużyteczność kontra prywatnośćLeszek Tasiemski – wiceprezes działu badań i rozwoju w firmie F-Secure Kraków, 9 sierpnia 2018 r. – Zobaczył ją w tramwaju, to była miłość od pierws
Jednym z najważniejszych kryteriów branych pod uwagę podczas wyboru kabiny prysznicowej jest materiał, z którego zostały wykonane ścianki i drzwi. Parametr wprost determinuje cenę produktu, ma także wpływ na jego wybrane para
Polska mniej przyjazna kierowcom ze Wschodu?Od kilku lat lawinowo rośnie liczba cudzoziemców, głównie zza wschodniej granicy, którzy rozpoczynają pracę w Polsce. Dla branży TSL zmagającej się z poważnym deficytem kadrowym t
Warszawa, 4 grudnia 2019Różne oblicza wolontariatu – P&G celebruje Międzynarodowy Dzień WolontariuszaBlisko 500 pracowników Procter & Gamble wzięło w tym roku dział w licznych inicjatywach wolontariackich współo
Social commerce – nowe pole rywalizacji e-sklepów Warszawa, 23 lutego 2021 – Dwie godzinny dziennie – tyle w mediach społecznościowych spędza średnio polski internauta. Firmy mają więc sporo czasu na przekonanie go do zak
Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiKOd kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia zakupów. Z czeg